Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doen?

Gecondoleerd met uw verlies. Wij kunnen ons voorstellen dat het regelen van allerlei zaken in deze emotionele tijd veel energie vergt. Daarom helpen wij u graag met het veranderen of stoppen van de overeenkomst voor waterlevering.

Neem contact op met onze afdeling Klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Hou hierbij het klantnummer, de volledige adresgegevens en de meterstand bij de hand. Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.

Ik ga scheiden. Wat moet ik doen?

Neem contact op met onze afdeling Klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Hou hierbij het klantnummer, de volledige adresgegevens en de meterstand bij de hand. Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.

Wanneer moet ik mijn verhuizing doorgeven?

U kunt uw verhuizing doorgeven zodra de overdracht heeft plaatsgevonden. Wij hebben de stand van de watermeter op de datum van de overdracht nodig. Deze kunt u op, of zo snel mogelijk na, de dag van de overdracht aan ons doorgeven.